Noticias de interés

Otras publicaciones externas a este servicio.

• Día de la amistad hispano-filipina 14 Junio
    03-06-2019

Nos complace informaros de que el próximo viernes 14 de junio a las 13:00h tendrá lugar el evento de la amistad hispano-filipina en el edificio del Rectorado en el Paseo del Parque.

• Krakow, Poland, host the ARTCademy meeting, an Erasmus+ project on Traditional Arts & Crafts coordinated by the University of Malaga
    23-05-2019

Krakow, the historical city who was the 2000’s Cultural European Capital has been the perfect frame for hosting the second international meeting of the ARTCademy Project, an Erasmus+ KA2 project created by the University of Malaga and coordinated by Dr. Ana María Castillo-Clavero, college professor on Business Organisation.

• Escuela de Invierno UNL 2019
    09-05-2019

La Universidad Nacional del Litoral se complace en anunciar la realización de su Escuela Internacional de Invierno 2019 sobre Problemáticas Latinoamericanas que tendrán lugar del 22 de julio al 2 de agosto en la ciudad de Santa Fe (Argentina).

• París acoge el 2º encuentro del proyecto Erasmus+ ClickClever
    08-05-2019

La Universidad de Málaga ha participado en la 2ª reunión transnacional del proyecto Erasmus+, ClickClever, que tiene por objeto la educación social de usuarios tardíos del mundo digital.

• Convocatoria Programa LIFE 2019
    07-05-2019

El 4 de abril la Agencia Europea para la Pequeña y Mediana Empresa (EASME) de la Comisión Europea ha hecho pública la Convocatoria LIFE 2019, a la que pueden presentarse todas las entidades registradas en la Unión Europea.

• CONVOCATORIA ABIERTA PARA CURSAR EL MÁSTER EUROPEO EN TECNOLOGÍA PARA LA TRADUCCIÓN E INTERPRETACIÓN (EM TTI).
    07-05-2019

Este máster Erasmus Mundus de dos años de duración (120 ECTS) está diseñado para futuros traductores e intérpretes que deseen aprender sobre la última tecnología para respaldar su trabajo, así como para futuros desarrolladores de herramientas de traducción e interpretación.

• Selection process to award short‐term scholarships for postgraduate visiting students
    27-03-2019

The  Department  of  Philosophy  and  Educational  Sciences  of  the  University  of  Turin has started  the selection process  to award short‐term scholarships  for postgraduate visiting students (MA level) from non‐Italian universities within the Department of Excellence Project 2018‐2022.

Through  this  Project,  the  Department  fosters  international  exchanges  of  professors  and  students,  thus increasing its international networks.

• ISUMMERMX 2019
    26-03-2019

We are pleased to announce Tecnologico de Monterrey’s flagship initiative iSummerMX, which builds upon our Tec 21 educational model.

• Chonnam University Summer Session 2019
    26-03-2019

Last year, we invited 130 international students and 15 professors from our partner universities and they were very satisfied with their one month stay at CNU. The courses we offer have a length of 4 weeks and are taught by the professors of proven expertise and experience in the most leading-edge areas of knowledge of our university and partner universities abroad. Students can take up to two classes and get six credits and travel across Korea with the international students from 25 different countries along with Chonnam students.

• National Taiwan university 2019 Summer School
    26-03-2019

On behalf of the National Taiwan University of Science and Technology, we would like to invite your students to our 2019 Summer School: Smart Technology and Sustainable Cities which will take place from 12 to 21 August, 2019.