Desde la Universidad de Hanyang nos llega información de su nuevo curso de verano.

Si estáis pensando en realizar una movilidad académica a Corea, un curso de verano puede ser el mejor comienzo para complementar o experimentar de primera mano la experiencia académica coreana. Recordad que al ser socia de la Universidad de Málaga obtenéis un descuento del 40% para este programa académico.
Os dejamos toda la información aquí:
We are delighted to invite your talented students to explore a taste of campus life at Hanyang Universtiy, Seoul, Korea. Hanyang University Seoul Campus is located right in the heart of vibrant city Seoul, enabling students to take full advantage of everything they can experience in Seoul for their 4 weeks of stay during July. In 2019, around 2,000 students participated in Hanyang International Summer School (HISS). This year's well-designed HISS is to provide invaluable experiences for students. HISS 2021 offers world-class education combined with a variety of unique cultural experiences.

Program Information

• HISS Program Period: July 5 ~ July 31
  • HISS Application Period (Student): February 1 ~ May 21
  • Nomination Deadline (Coordinator): April 30