banners
beforecontenttitle

CONGRESOS

Después del título del contenido
Antes del cuerpo del contenido
Trozos html editables
Trozos html editables

Luque, J. L. Avances en la neurobiología de la dislexia. Conferencia invitada en el XVII Congreso de la Sociedad Latinoamericana de Neuropsicología. Montevideo, Uruguay, septiembre de 2022.

Sánchez- Gómez, A.; Luque, J.L., Giménez, A.: “Proteger ante el fracaso escolar: efectos de intervenir el lenguaje oral en prelectores de nivel socioeconómico bajo” Comunicación oral en el IV Congreso Mundial sobre Infancia y Adolescencia. Noviembre 2022

Sánchez- Gómez, A.; Luque, J.L., Giménez, A.: “Estimulación del lenguaje oral como factor de protección ante las dificultades lectoras en alumnado con Índice Socioeconómico bajo”. Póster en el X Congreso Internacional de la Cátedra Unesco- Panamá.  Septiembre 2022.

Formoso, M.A., Ortiz, A., Martı́nez-Murcia, F.J.,Aquino-Brı́tez, D., Escobar, Juan J., Luque, J.L.: ”Temporal phase synchrony disruption in Dyslexia: anomaly patterns in auditory processing”. 9th International Work-Conference on the Interplay Between Natural and Artificial Computation. IWINAC 2022. Oral presentation

Gallego, N., Formoso, M., Ortiz, A., Martinez-Murcia, F.J., Luque, J.:”Temporal EigenPAC for dyslexia diagnosis”. International Work-Conference on Artificial Neural Networks, IWANN 2021. Oral presentation

Sánchez- Gómez, A.; Martínez- Murcia, F; Giménez, A.; Flores, A; Luque, J.L.: “A kindergerten classroom programme language skills and reading acquisition:a follow up study”. Póster en Society for the Scientific Study of Reading Conference, 2021. Del 12 al 14 de julio de 2021

Flores, A.; Sánchez- Gómez, A; Giménez, A.; Luque, J.L.: “Exploring risky pre- Reading profiles in spanish kindergartners”. Póster en Society for the Scientific Study of Reading Conference, 2021. Del 12 al 14 de julio de 2021

Luque, J.L., Ortiz, A., Cobo, M.A., Giménez, A., López-Pérez, P.J., López-Zamora, M., Sánchez, A.: ”A Multiple Risk Factor study on the Prediction of Reading Learning Difficulties for Spanish Children Ages 4-7 and 5-8″. IWORDD 2019 International Workshop on Reading and Developmental Dyslexia. Oral presentation

Luque, J.L, Ortiz, A, Cobo. A, López-Pérez, J., Giménez, A., López-Zamora, M., Sánchez, A. “A multiple risk factor study on the prediction of Reading learning difficulties for spanish children ages 4-7 and 5-8”. Póster presentado en International Workshop on Reading and Developmental Dyslexia. Basque Center on Cognition, Brain and Language. San Sebastian, Spain. 2-3 de octubre 2019.

J. Luque, A. Giménez, J. López-Pérez, M. López-Zamora, G. Milani, J. Munilla, A. Ortiz, & A.Sánchez. A Multiple Risk Factor Perspective on the Prediction of Literacy Acquisition and Learning Difficulties for Spanish Children Ages 4-6 and 5-7.  Comunicación en el XXV Annual Meeting. Society for the Scientific Study of Reading. Brigthon. Julio 2018

Después del cuerpo del contenido