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> Checa, E., Galeote, M., & Soto, P. (en prensa). The composition of early vocabulary in Spanish children with Down syndrome and their peers with typical development. American Journal of Speech-Language Pathology.

> Galeote, M., Checa, E., Sánchez-Palacios, C., Sebastián E. & Soto, P. (en prensa). Adaptation of the MacArthur-Bates Communicative Development Inventories for Spanish Children with Down Syndrome: Validity and Reliability Data for Vocabulary. American Journal of Speech-Language Pathology.

> Galeote, M., Soto, P., Sebastián, E., Checa, E. & Sánchez-Palacios, C. (2014). Early grammatical development in Spanish children with Down syndrome. Journal of Child Language, 41, 111-131. // DOI:10.1017/S0305000912000591. // URL que da acceso libre a la revista: http://journals.cambridge.org/repo_A91Vjz6Z

> Galeote, M., Checa, E., Sánchez, C. y Gamarro, A. (2013). Relaciones entre atención conjunta y desarrollo del vocabulario en niños con síndrome de Down. Revista de Investigación en Logopedia, 2, 76-95.

> Galeote, M.; Soto, P.; Sebastián, E.; Rey, R. & Checa, E. (2012). La adquisición del vocabulario en niños con síndrome de Down: datos normativos y tendencias de desarrollo. Infancia y Aprendizaje, 35 (1), 111-122. // NO DOI.

> Galeote, M.; Sebastián, E.; Checa, E., Rey, R. & Soto, P. (2011). The development of vocabulary in Spanish children with Down syndrome: Comprehension, production and gestures. Journal of Intellectual & Developmental Disability, 36 (3), 184-96. // DOI: 10.3109/13668250.2011.599317 

> Galeote, M.; Rey, R.; Checa, E. & Sebastián, E. (2010). El desarrollo de la morfosintaxis en niños con síndrome de Down: primeros datos normativos. Revista Síndrome de Down, 27 (4), 138-148 (ISSN: 1132-1991).

> Galeote, M.; Soto, P.; Checa, E.; Gómez, A. y Lamela, E. (2008). The acquisition of productive vocabulary in Spanish children with Down syndrome. Journal of Intellectual & Developmental Disability, 33, 292-302. // DOI: 10.1080/13668250802441870

> Galeote, M. y Checa, E. (2006). La adquisición del significado de los adjetivos dimensionales: el caso de la dimensión de anchura. Infancia y Aprendizaje, 29, 371-386. // DOI: 10.1174/021037006778849495

> Galeote, M.; Soto, P.; Serrano, A.; Pulido, L.; Rey, R. y Martínez-Roa, P. (2006). Un nuevo instrumento para evaluar el desarrollo comunicativo y lingüístico de niños con síndrome de Down. Revista Síndrome de Down, 23 (1), 20-26.

> Galeote, M.; Soto, P.; Lamela, E.; Checa, E.; Pulido, L. y Rey, R. (2006). Adaptación de los Inventarios de Desarrollo Comunicativo MacArthur-Bates para el estudio del desarrollo del lenguaje en niños con síndrome de Down. Revista de Atención Temprana, 9, 4-16.

> Galeote, M.; Checa, E.; Serrano, A. y Rey, R. (2004). De la evaluación a la intervención: atención conjunta, directividad y desarrollo del lenguaje en niños con síndrome de Down. Revista Síndrome de Down, 21 (4), 114-121.

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